רמי לוי מסתער על השוק: הנה התווים החדשים ללקוחות לקראת החגים

לקראת החגים, רמי לוי מתנפל על ענף תווי השי ומציע את “התו המלא” הכולל את – “רמי לוי שיווק השקמה”, “רמי לוי בשכונה”, “רמי לוי שופינג”, “רמי לוי תקשורת”, “סופר קופיקס”, “גוד פארם” ועוד כ-100 חברות, רשתות ומותגים
צילום: יח"צ

הפושים החמים של “ירושלים online” >> לחצו להורדת האפליקציה

רמי לוי מתנפל על שוק תווי השי לחג, קראת חג ראש השנה ומציע את “התו המלא” שכולל את כל החברות בקבוצה, ובהן: “רמי לוי שיווק השקמה”, “רמי לוי אינטרנט”, “רמי לוי בשכונה” “רמי לוי תקשורת”, “רמי לוי שופינג”, “סופר קופיקס”, “גוד פארם” ו”חברת התעופה ישראייר”.

בנסוף לכך, “התו המלא” כולל עוד כ-100 חברות, רשתות ומותגים בתחומי אופנה, ילדים, מוצרים לבית, מסעדות, אטרקציות וכד’, ובין השאר: רשת פוקס, שילב, רשת קסטרו, אופטיקנה, רשת המשביר, הום סנטר, דרים ספורט, רשת גלי, שקם אלקטריק, אוטו דיפו.
כמו כן, “התו המלא” מאפשר לרכוש במגוון אתרי און ליין, והוא כולל תווי שי בשווי של כ-100 שקלים עד ל-1,000 שקלים בכרטיס הפלסטיק, ותווי שי עד 1500 שקלים בדיגיטל.

מרמי לוי נמסר כי “השימוש בתו המלא של רמי לוי בקניות ברשתות המזון של הקבוצה נותן שווי גדול יותר לקנייה לאור העובדה שהמחירים ברשתות הקבוצה הינם זולים עד כ-30% לעומת רשתות מזון אחרות.
“במיוחד היום, לאור יוקר המחייה, הצרכנים מבינים כי התו המלא מעניק להם שווי גדול יותר בבואם לערוך קניות לחג וכי הכסף שלהם באמת שווה יותר בסל הקניות של רמי לוי לעומת תווים אחרים”.
שיתוף
שיתוף

ירושלים-online הוא אתר דעות וידיעות המסקר את החיים בירושלים בעין כנה וישרה.
מול עולם של תקשורת מוטה, לעתים בעלת אינטרסים פוליטיים ומסחריים, שבו צפה וחוזרת עיתונות שטחית בסיקור החיים בעיר,
מביא ירושלים-online את המציאות כפי שהיא, לעתים בצד הימני של המפה, לעתים בשמאלי, לעתים מזווית חילונית, ולעתים דתית,
הכל דרך נבחרת של כותבים וכותבות ללא פחד וללא כל כוונה לחשבן לאינטרסים כאלו ואחרים.
האינטרס היחיד – שיקוף האמת והמציאות בנושאים של דת ומדינה, ביטחון אישי וצבא, יחסי חילונים-חרדים, יוקר המחייה,
שיקוף המציאות והאמת של ירושלים