“כל כאלב ביג’י יומו”: אחרי שטראוס, ינון מגל סימן חברה חדשה לחרם צרכנים

גם חברת דלק מוטורס שהחליטה להפסיק את פרסומיה בערוץ 14, נמצאת על הכוונת של המגיש ינון מגל שמוביל חרם צרכנים על שטראוס
צילום: פייסבוק ינון מגל

הפושים החמים של “ירושלים online” >> לחצו להורדת האפליקציה

לפני כמה ימים החל איש התקשורת ינון מגל, מגיש תוכנית “הפטריוטים בערוץ 14, להוביל חרם צרכנים על מוצרחי חברת שטראוס.
זה קרה בתגובה להודעת חברת שטראוס כי תפסיק את פרסומיה בערוץ 14, לאחר הדברים שאמר הפאנליסט ארי שמאי בנושא שחרור הרוצח יגאל עמיר.

מאז, ובכל הימים האחרונים, מיודד מגל חרם צרכנים על שטראוס. בין השאר הוא מפרסם צילומי מקררים עמוסי בגלידות שטראוס שאיש לכאורה אינו קונה אותן, וכנ”ל לגבי צילומי מדפי גבינות קוטג’ של שטראוס, שגם אותן כביכול איש לא צורך והן נותרות מועמסות על מדפיהן.

חברה נוספת שהודיעה כי תפסיק את פרסומיה בערוץ 14 על הרקע הזה היא דלק מוטורס. נדמה כי גם בעניינה צפויות התפתחויות של חרם צרכנים בקרוב.
כשנשאל מגל באחרונה מדוע רק חרם צרכנים על שטראוס, ומה עם דלק מוטורס? השיב כך בחשבון ה-X שלו (טוויטר): “רבים שואלים אותי מה עם דלק מוטורס (מאזדה, BMW) שגם מחרימה את ערוץ 14? ואני עונה להם – כל כאלב ביג’י יומו. כרגע אנחנו מתרכזים בשטראוס. יטופל”.

שיתוף
שיתוף

ירושלים-online הוא אתר דעות וידיעות המסקר את החיים בירושלים בעין כנה וישרה.
מול עולם של תקשורת מוטה, לעתים בעלת אינטרסים פוליטיים ומסחריים, שבו צפה וחוזרת עיתונות שטחית בסיקור החיים בעיר,
מביא ירושלים-online את המציאות כפי שהיא, לעתים בצד הימני של המפה, לעתים בשמאלי, לעתים מזווית חילונית, ולעתים דתית,
הכל דרך נבחרת של כותבים וכותבות ללא פחד וללא כל כוונה לחשבן לאינטרסים כאלו ואחרים.
האינטרס היחיד – שיקוף האמת והמציאות בנושאים של דת ומדינה, ביטחון אישי וצבא, יחסי חילונים-חרדים, יוקר המחייה,
שיקוף המציאות והאמת של ירושלים