אושר עד הולכת עם האמת שלה עד הסוף: אלו הגלידות שמפסיקים למכור בסניפיה

רשת אושר עד הודיעה: מפסיקה בסניפיה את מכירת גלידות שטראוס בשיווק תאגיד יוניליוור. מהי הסיבה?
צילום: יח"צ

הפושים החמים של “ירושלים online” >> לחצו להורדת האפליקציה

כשברקע העימות בין ערוץ 14 לחברת שטראוס, מודיעה בימים אלו רשת אושר עד על הפסקת שיווק גלידות שטראוס של יוניליוור.

בשלטים שנתלו בסניפי הרשת של אושר עד, נכתב: “תאגיד יוניליוור המשווק את מותגי גלידות שטראוס, ייקר את מוצריו ביחס למחירי המוצרים המתחרים ברמתם ובאיכותם. לאור זאת, החלטנו בשלב זה להימנע מלהציגם למכירה. כולם מוכרים לך, אנחנו קונים בשבילך”.

כזכור, שטראוס מעורבת בימים אלו גם בחזית מול ערוץ 14, שעה שהודיעה כי תפסיק פרסומיה בערוץ, לאחר הדברים שאמר עו”ד ארי שמאי על שחרור הרוצח יגאל עמיר.
מגיש תוכנית הפטריוטים בערוץ 14, ינון מגל, מנצח מאז הודעתה של שטראוס, על חרם צרכנים בכיוון הנגדי – וקורא להשאיר את מוצרי שטראוס על המדף. בין השאר מעלים צרכנים תמונות של מדפי גלידה של שטראוס וכן גבינות קוטג’, עמוסים לעייפה, מבלי שלכאורה איש מעוניין לקנות אותם.

****
“כל כאלב ביג’י יומו”: אחרי שטראוס, ינון מגל סימן חברה חדשה לחרם צרכנים

****

שיתוף
שיתוף

ירושלים-online הוא אתר דעות וידיעות המסקר את החיים בירושלים בעין כנה וישרה.
מול עולם של תקשורת מוטה, לעתים בעלת אינטרסים פוליטיים ומסחריים, שבו צפה וחוזרת עיתונות שטחית בסיקור החיים בעיר,
מביא ירושלים-online את המציאות כפי שהיא, לעתים בצד הימני של המפה, לעתים בשמאלי, לעתים מזווית חילונית, ולעתים דתית,
הכל דרך נבחרת של כותבים וכותבות ללא פחד וללא כל כוונה לחשבן לאינטרסים כאלו ואחרים.
האינטרס היחיד – שיקוף האמת והמציאות בנושאים של דת ומדינה, ביטחון אישי וצבא, יחסי חילונים-חרדים, יוקר המחייה,
שיקוף המציאות והאמת של ירושלים