ברק אברמוב עומד לרכוש את חברת יאנגו?

בעלי בית”ר ירושלים, ברק אברמוב, נמנה על מספר אנשי עסקים עמם מנהלת מגעים חברת יאנגו – מותג הסעות ומשלוחים – על מנת לעבור משליטה רוסית לידיים ישראליות
לפי סעיף27א לחוק זכויות היוצרים

הפושים החמים של “ירושלים online” >> לחצו להורדת האפליקציה

בימים אלו הממשלה הרוסית מנסה להחזיק ביד את חברת יאנגו, חברת בת של תאגיד יאנדקס, המספקת שירותי נסיעה, מוניות, ושירותי משלוחים. מנגד, יאנגו מנסה לברוח מהממשל הרוסי, תוך שהיא מנהלת משאים ומתנים למכירתה לגורם ישראלי.

לפי דיווחים באתר “כלכליסט”, נראה שעקב החשש הגובר בחברת יאנגו, בעלת היקף פעילות רחב בישראל, נערכו פגישות בין גורמים בחברה לאנשי עקים בישראל, ובהם בעלי בית”ר ירושלים ברק אברמוב. כידוע, לאברמוב זרועות עסקיות מלבד בית”ר, ובין השאר ניתן לציין רשתות מסעדות כמו ג’פניקה ושיפודי ציפורה, שהוא שותף בהן.

למרות שהפגישות עם אברמוב עדיין לא הובילו לעסקה סופית, נמסר כי שיחות מתקיימות. יחד עם זאת, עדיין אין אישור רשמי לתוכניות למכור את פעילויותיה של יאנגו בישראל מטעמי תאגיד יאנדקס. המכירה האפשרית של מותגי יאנגו לגורם ישראלי כגון אברמוב עשויה לגרום לשינוי בזיהוי החברה ובקשריה עם רוסיה, ולהקשות עליה את התחרות מול מותגים ישראליים.

כיום, תחת המותג של יאנגו פועלים שירותי מוניות והשכרת קורקינטים שנרכשו מחברת “ווינד” (Wind), וכן שירותי משלוחי אוכל וצריכה כמו דלי יאנגו. השלוחה הישראלית של יאנגו מעסיקה כ־400 עובדים.

שיתוף
שיתוף

ירושלים-online הוא אתר דעות וידיעות המסקר את החיים בירושלים בעין כנה וישרה.
מול עולם של תקשורת מוטה, לעתים בעלת אינטרסים פוליטיים ומסחריים, שבו צפה וחוזרת עיתונות שטחית בסיקור החיים בעיר,
מביא ירושלים-online את המציאות כפי שהיא, לעתים בצד הימני של המפה, לעתים בשמאלי, לעתים מזווית חילונית, ולעתים דתית,
הכל דרך נבחרת של כותבים וכותבות ללא פחד וללא כל כוונה לחשבן לאינטרסים כאלו ואחרים.
האינטרס היחיד – שיקוף האמת והמציאות בנושאים של דת ומדינה, ביטחון אישי וצבא, יחסי חילונים-חרדים, יוקר המחייה,
שיקוף המציאות והאמת של ירושלים