נסינו, בדקנו, טעמנו וחירפנו את נפשנו. הכל כדי להביא לכם את מה שחדש על המדף:
*******
מה: אורביט ריפרשרס תות לימון
מה הבטיחו לנו: קריסטלים השומרים על רעננות ממושכת
מה בפועל? הטעם נהדר ובהחלט מרענן, הקריסטלים לא ממש מורגשים והטעם לא נשאר מעבר לזמן הרגיל של כל מסטיק אחר שדגמנו אי פעם. אבל היי, יש עוד טעם חדש בפה.
כמה? 4 מתוך חמש, כי יש כבוד לטעם חדש.
צילום: יח”צ
********
מה: אוסם משיקה את ביסלי בטעמים חדשים חלפיניו ופלפל שאטה ולימון
מה הבטיחו לנו: חריפות, חריפות, חריפות
מה בפועל? הכותב לא חובב חריף וניגש למבחן התוצאה די בחשש. החלפיניו, שעל פי מה שמוגדר על השקית הוא בדרגת חריפות נמוכה, לא הרגיש כמו משהו חריף ואפילו לא פיקנטי, והחשש או הציפיה, לא התקיימו. באשר לטעם השני, פלפל שאטה ולימון – מדובר במוצר חריף מאוד שגם חובבי החריף מסביבי התקשו לעכל.
כמה? 4 מתוך חמש. כי גם לחריף יש גבולות.
*******
מה: מילקי טריו בטעם שוקולד לבן ופיסטוק
מה הבטיחו לנו: שכבת פודינג, שכבת מוס פיסטוק וקצפת
מה בפועל: מילקי זה מילקי אחרי הכל, השכבות עשירות בטעם, הסוכר בכמות גבוהה, אבל מעל כל זה, הפיסטוק שכבר די מיצה את עצמו ובעיקר הפך למאוס. אז די. המוצר הוא שיר הלל לחובבי הפיסטוק, ולמי שפחות – אז לא.
כמה? 2 מתוך 5, כי אולי די עם הפיסטוק?
*******
מה: מותג הטיפוח הבין לאומי SABON משיק סדרת מוצרים בניחוח יסמין
מה הבטיחו לנו: ניחוח שמשלב מתיקות קלאסית ופרחונית, עם טוויסט מודרני, מתוחכם וחושני
מה בפועל? לא בכדי החברה הזו קיימת עשרות שנים, בסל המוצרים שלה פילינג, קרם ידיים, ושמן גוף. כל המוצרים שנוסו היו עם ניחוח משכר, נספגו על הגוף ובעיקר קיימו את ההבטחה של היצרן. אהבנו מאוד.
כמה? 5 מתוך 5, כי כשמגיע – מגיע.
*******
מה: כפכפי באמפרס בליין טבעוני
מה הבטיחו לנו? נוחות, נוחות, נוחות
מה בפועל? על הליין הטבעוני אין עוררין, מדובר בכפכפים עם בליטות שאמורות להזרים את מחזור הדם בכף הרגל ולתת לנו לצעוד בנוחות. בפועל, אחרי שעתיים של הליכה, כף הרגל הרגישה מחוררת, הנוחות נעלמה והכפכפים ירדו מהרגל ולא חזרו אליהם מאז.
כמה: 3 מתוך חמש, כי בכל זאת מדובר בליין טבעוני וממוחזר ואנחנו בעד שמירה על הסביבה.