השידוך של צביקה הדר עם “תכל’ס שיווק”: עולם הדיגיטל יתחיל לפרוח בבית שמש?

מתקדמים ומתפתחים: “תכל’ס שיווק” תנהל את כל עולם הדיגיטל של איש התקשורת והטלוויזיה צביקה הדר
צילום: לפי סעיף 27א לחוק זכויות היוצרים

הפושים החמים של “ירושלים online” >> לחצו להורדת האפליקציה

לא מעט נכתב ומתפרסם לפעמים בגנותה של העיר בית שמש.
זה מתחיל מאירועים פליליים שונים שמתרחשים בה ובסביבתה, נמשך במגמת התחרדות העיר, במאבקים פוליטיים מרים לקראת הבחירות המוניציפליות ובעימותים לעתים במוצאי שבתות בין תומכי המהפכה המשפטית למתנגדיה.

אבל נדמה כי יש גם גאווה חדשה:
חברות הצעירים שהקימה לפני כ-8 חודשים את “תכל’ס שיווק” מתפתחת ובונה לה מעמד ושם. זה לא מאוד שכיח למצוא התפתחות של תעשיית מדיה דיגיטלית בבית שמש, אבל הנה זה קורה: “תכל’ס שיווק” – העוסקת בשיווק דיגיטלי, ניהול סושיאל מדיה, אסטרטגיות שיווק והפקת סרטונים – מתפתחת.

כעת מגיע אחד הקמפיינים היותר מתוקשרים: ניהול המדיה של איש התקשורת והטלוויזיה צביקה הדר – כולל ניהול כל עולם הדיגיטל שלו.
בהחלט גאווה לבית שמש במייסדי “תכל’ס שיווק” – ליעד אוחנה, אמיר סחראי ויינון פרץ. שימשיכו להצליח.

*****
קראו עוד:

רמי לוי מסתער על השוק: הנה התווים החדשים ללקוחות לקראת החגים

המקומונים הירושלמים נחלשו? הנה מה שטוען עורך בכיר לשעבר באחד מהם

נס גלוי בבית שמש: זה העצם הזר שכמעט חנק תינוקת בת 8 חודשים

שיתוף
שיתוף

ירושלים-online הוא אתר דעות וידיעות המסקר את החיים בירושלים בעין כנה וישרה.
מול עולם של תקשורת מוטה, לעתים בעלת אינטרסים פוליטיים ומסחריים, שבו צפה וחוזרת עיתונות שטחית בסיקור החיים בעיר,
מביא ירושלים-online את המציאות כפי שהיא, לעתים בצד הימני של המפה, לעתים בשמאלי, לעתים מזווית חילונית, ולעתים דתית,
הכל דרך נבחרת של כותבים וכותבות ללא פחד וללא כל כוונה לחשבן לאינטרסים כאלו ואחרים.
האינטרס היחיד – שיקוף האמת והמציאות בנושאים של דת ומדינה, ביטחון אישי וצבא, יחסי חילונים-חרדים, יוקר המחייה,
שיקוף המציאות והאמת של ירושלים