כאב הראש החדש של רמי לוי:
בימים האחרונים העלה ענק המרכולים רב הזרועות והעסקים סרטון של משלוח שנערך עבור התוכנית “האח הגדול” ברשת 13, ומגיע אל בית האח הגדול בנווה אילן.
הסרטון עלה בדף הרשמי של “רמי לוי – שיווק השקמה”, ובוא נראים עובדים בסופר מכינים בחדווה עגלת מוצרים גדולה ומלאה כל טוב עבור דיירי האח הגדול.
כידוע, הדבר נעשה בפועל על בסיס שבועי: הדיירים באח הגדול מזמינים מוצרים דרך טאבלט שמעבירה אליהם הפקת התוכנית, והסניף הקרוב של רמי לוי מעביר אליהם את הסחורה במשלוח אל הבית בנווה אילן.
אלא שהפעם זכו לוי ושיווק השקמה לתגובות לא נעימות, אולי אפילו מביכות משהו, מצד חלק מהלקוחות שצפו בסרטון הכנת המשלוח, ובלשון המעטה – היה להם מה לומר על זה.
לצד שבחים של לקוחות מרוצים שציינו מבחינתם לטובה את המשלוחים כיעילים וזולים, עלו גם תגובות של אי שביעות רצון בולטת, שבהן נאלצה מחלקת השירות של רמי לוי להתחיל לטפל.
כך למשל הגיבה לקוחה אחת בזעם וציינה, “סניף מבשרת ציון – הסניף הכי מזעזע ברשת רמי לוי! חוסרים במדפים, בפירות ובירקות. שירות מזעזע. שלא נדבר על האונליין. פשוט בושה!”.
לקוח אחר כתב כי “כנראה שתודעת השירות שלכם מתחילה ונגמרת ב”אח הגדול”, כי אין שום דרך לתאר את ההתנהלות שלכם כשמדובר במשלוחים ‘רגילים’… שירות” משלוחים שמאחר ומספק מוצרים שבורים!”.
לקוחה נוספת ציינה כי היא “עדיין ממתינה למנהל ולזיכוי שלי על קניה שלא הגיעה, אבל למה שיהיה מענה? בושה וחרפה של שירות”.
עוד לקוח כתב ביחס לדיירי בית האח הגדול, “כיף להם שהם מקבלים משלוח שמצטלם יפה. אני מקבל משלוחים עם אחוז חוסרים מטורף, עם דברים שלא הזמנתי – למשל הזמנתי סלמון וקיבלתי דג אמנון”.
יצוין כי מחלקת השירות והסושיאל של רמי לוי הגיבה בסבלנות לכל הלקוחות שהעלו דברים ברוח הזו, והשיבה כי העניין ייבדק, תוך צירוף מען להיכן לפנות.
******
קראו גם:
רמי לוי מסתער על השוק: הנה התווים החדשים ללקוחות לקראת החגים