האם ענקית הביגוד הסינית SHEIN מכניסה לחלק מהחשבונות שלה פרטים שכלל לא הוזמנו?
לפי פרסום הערב, שני, בתוכנית “הצינור” של רשת 13, עולה כי הולכות ומתרבות תלונות מצד ישראלים וישראליות שערכו הזמנות מ-SHEIN, ולפתע שמו לב כי לחשבון הוזמנו פרטים שלא הוזמנו.
כך למשל התברר לפי חלק מהתלונות כי מוצר שהוזמן פעם אחת, הופיע במשלוח ובהזמנה פעמיים. ישראלים העידו כי חויבו בסכומים שמעבר למה שהזמינו.
ענקית הביגוד SHEIN הפכה בשנים האחרונות לפופולארית מאוד בישראל. רבים מעדיפים לחדש את המלתחה שלהם דרך משלוח שיוצא מסין, שכן המחירים אטרקטיביים מאוד, ונמוכים באופן משמעותי מהמכר בישראל.
עד כמה נמוך משמעותי? לעתים ניתן לרכוש פריט במחירים שנראים סמליים לעומת אלו הישראליים, חולצות, מכנסיים ובכלל ביגוד, בהקלקה על הטאבלט ובעלות של עשרות שקלים בודדים.
לפי סקר צרכנים שפרסמה בסוף השנה שעברה, 2022, חברת Vshop, נתח השוק של צרכני הביגוד בישראל הולך ופוזל יותר ויותר לכיוון של רכישה בשלט רוחק, זאת על אף הצורך כביכול למדוד כל פריט. העלות הנמוכה מפחיתה מהחששות בנושא זה, וכמו כן, התנסות ראשונה במידות הנכונות מביאה להמשכיות.
אלא שכאמור בימים האחרונים גואה ברשתות החברתיות הטענה כי SHEIN מנפחת לכאורה חלק מהמשלוחים. גם בכתבת “הצינור” נערך ניסוי של הזמנה, ולפיו מוצרים שהוזמנו בכמות של פריט אחד, קפצו לשניים.
ראו הוזהרתם, שימו לב לפני שאתם משלמים – כדי שהפוסט הבא לא יהיה חלילה שלכם.
*****
קראו גם:
– התשלום נחשף: כמה כסף מקבל כל דייר על כל שבוע בבית האח הגדול?