טעמנו, הרחנו, מרחנו וחירפנו: בחינת מוצרים על המדף –
*******
מה? חברת “ליפסקי” הישראלית משיקה בימים אלה ליין פריטים מעוצבים לחדרי השירותים והאמבט.
מה הבטיחו לנו: ליין המוצרים, תוצרת כחול לבן, כולל בשלב ראשון את מברשת הקסם המקורית ופח אשפה. המוצרים עשויים מפוליפרופילן (חומר פלסטי קשיח), עמידים לאורך זמן וקלים לניקוי ולתחזוקה.
מה בפועל? מבדיקה ראשונית אכן מדובר במוצרים עמידים בגלל החומר הפלסטי הקשיח, הפח במידות קטנות למדי עם זאת, אבל מצד שני מצדיק את המחיר.
כמה במדד: 4 מתוך חמש – כי החומר אכן קשיח, העיצוב נאה ומצדיק את המחיר.
*******
מה: Laline משיקה לקראת ראש השנה מארזי מתנה חגיגיים במהדורה מוגבלת.
מה הבטיחו לנו: מארז קוסמטי ובתוכו תיק קוסמטי, קרם גוף בריח ונילה פינק פפר, ק.ידיים וקצף אמבט וגוף.
מה בפועל: המוצרים בגודל מלא וזה די מפתיע ביחס למחיר, הריחות נהדרים ונשארים לאורך זמן והמרקם מצוין.
כמה במדד: חמש מתוך חמש. כי בכל הפרמטרים שנבדקו המוצרים היו נהדרים.
********
מה? “חווה חקלאית ירדן” מציעה להעניק ליקיריכם מתנת חג מיוחדת שתלווה אותם כל יום: הסבון המיתולוגי “ירדן” – סבון ישראלי, טבעי ואמיתי.
מה הבטיחו לנו: הסבון בניחוח משכר. מיוצר בשיטה טבעית עתיקה, על פי מתכון שעובר במשפחת מלכי מאות שנים. הסבון כחול לבן ומיוצר בישראל, בפיקוח הדוק של בת משפחת מלכי.
מה בפועל? הניחוח אכן משכר ומזכיר מאוד את הסבונים של פעם, עם ריח שמחזיק לאורך זמן וממלא את חדר האמבטיה בניחוח. מצד שני, סבון מוצק מייבש את העור וזה גם קורה פה.
כמה במדד: בגלל הריח המעולה 5 בגלל היובש אחרי המקלחת 3 ובשקלול 4.
********
מה? מקס ברנר משיקים את קולקציית טבלאות השוקולד החדשה שמכילה 6 טעמים.
מה הבטיחו לנו? 4 מהטעמים מבוססים על מילוי קרם פרלינה ו-2 טעמים נוספים של שוקולד חלב ומריר המיועדים גם לצרכי אפייה: שוקולד מריר מעולה 70% קקאו (Vegan Friendly), שוקולד חלב מעולה 38% קקאו.
מה בפועל? שוקולד חלב מעולה, עם המון תוספות ומילויים כמו מילוי פרלינה אגוזים וקרמל מלוח, מילוי פרלינה אגוזים ואגוזי לוז קלויים, ושוקולד לבן במילוי קרם נוצ’לה ופרעצל.
כמה במדד: 5 מתוך 5 בגלל ההיצע, הטעמים והמילויים המיוחדים שעשירים במיוחד.
********
מה: אסם נסטלה נכנסת לקטגוריית חטיפי הצ’יפס ומשיקה את CHIPS אסם.
מה הבטיחו לנו: סדרת חטיפי CHIPS הכוללת מגוון סוגי צ’יפס בתיבולים וצורות שונות במרקם קריספי במיוחד.
מה בפועל: בסדרה 4 טעמים שונים, אנחנו טעמנו את הקלאסי שלא היה שונה מהמתחרים בטעם, בנראות או בצורה. אופס.
כמה במדד: 2 מתוך 5, כי בשביל אותה גברת לא צריך להחליף אדרת.
********
למדורי צרכנות נוספים, קראו גם:
– תגידו, מה יהיה עם הקטע של המתוק-מלוח?