סערה גדולה סביב נושא הדיסקית למען חיילי צה"ל שהחל למכור רמי לוי. למרות התנצלותו של לוי אתמול, שני, ולפיה, "מי שנפגע – אני מתנצל", והבהרתו כי עשה זאת "נטו למען חיילי צה"ל", הרי שבמטה החטופים ומסביב לו ספק אם נרגעו מהסערה.
כזכור, לוי, בעלי רשת "שיווק השקמה", החל למכור בימים האחרונים דיסקית למען חיילי צה"ל, הנושאת את המסר כי הלב נמצא עמם, וזאת במחיר של 5 שקלים ליחידה. כך, לעומת הדיסקית שהוציא לשיווק כבר לפני שבועות רבים מטה החטופים ונושאת את המסר כי חצי מהלב נמצא בשבי בעזה. מטה החטופים שיווק את הדיסקית במחיר של כ-25 שקלים, וההכנסות שימשו למימון פעילותו.
"לא חשבתי להתחרות, לא חשבתי על זה בכלל", ציין לוי והסביר את מניעיו בתום לב, אולם במטה החטופים יש מי שלא הסתירו את זעמם וציינו מבחינתם בהקשר של לוי כי "מה שרמי לוי זה להצטרף לגל, שלא הוא התחיל, והוא מתחרה בדיסקית החטופים. על הדרך זה משרת בכלל את הממשלה, שמעדיפה שידברו על החיילים ולא על החטופים.
"איך זה שרמי לוי חשב ללכת על דיסקית?", שואלים בכעס בסביבת מטה החטופים, "למה לא חולצה? צמיד? מאיפה בא הרעיון של דיסקית?".

מי שהגדיל לעשות בעניין הזה הוא עיתונאי "הארץ" אורי משגב, שתקף בחריפות את לוי בדברים שכתב בחשבון הפייסבוק שלו. "כמה מנוולים ושפלים אפשר להיות?", כתב משגב. "אז עכשיו רמי לוי, הפרוקסי של נתניהו, מי שקבל ממנו את הכבוד להדליק משואה; שצילם איתו סרטון בחירות פאתטי בסופרמרקט שלו שבו הבטיח שרמי לוי יהיה יועץ מיוחד שלו ליוקר המחיה; ששיווק ליד הקופות את האוטוביוגרפיה המגוחכת שלו.
"אז אותו רמי לוי התחיל למכור ברשת שלו דיסקית מתחרה לדיסקית החטופים – 'למען חיילי צה"ל', כאילו מישהו לא מזדהה עם חיילי צה"ל. כי מה לא עושים כדי לשרת את המלחמה של הבוס וסייעניו במשפחות החטופים ובקמפיין הנואש להחזרתם בחיים".
משגב סיכם את דבריו נגד לוי במסר פרטי: "כף רגלי לעולם לא תדרוך בעסקים שלו ואני קורא לעוד ישראלים פטריוטיים לעשות כמוני".