רשת “רמי לוי שיווק השקמה” מכריזה על חודש ינואר כחודש המותג הפרטי במסגרתו תציע הרשת מאות מבצעי הנחה בכל הקטגוריות של המותג הפרטי שמחירם זול בעשרות אחוזים לעומת מוצרים מקבילים.
יצויין כי ברשת “רמי לוי שיווק השקמה” למעלה מ-4,500 מוצרים במותג הפרטי ובשנה הקרובה יצטרפו למותג הפרטי קטגוריות חדשות כגון: דגים, ביצים, ירקות קפואים, אבקות כביסה ועוד.
המבצעים ייערכו בכ-56 סניפי הרשת וגם באתר החברה.
רמי לוי: “מוצרי המותג הפרטי ברשת לא רק הזולים ביותר בשוק, גם איכותם טובה יותר מהמותגים המוכרים. המותג הפרטי הינו המנוף השיווקי של הרשת עם ערך גדול לצרכן ובשנים הקרובות הרשת תחזק את המותג הפרטי , ותגדיל את סל המוצרים ותמשיך להוביל את המגה לקנייה חכמה במחירי רמי לוי”.