רמי לוי ושיווק השקמה מרסקים מחיר: אלה המותגים שיככבו בינואר

ינואר 2024, רמי לוי שובר את השוק: אלו המותגים שיימכרו ברשת שיווק השקמה בהנחות של עשרות אחוזים לעומת מותגים מתחרים
צילום: יחצ רמי לוי

הפושים החמים של “ירושלים online” >> לחצו להורדת האפליקציה

רשת “רמי לוי שיווק השקמה” מכריזה על חודש ינואר כחודש המותג הפרטי במסגרתו תציע הרשת מאות מבצעי הנחה בכל הקטגוריות של המותג הפרטי שמחירם זול בעשרות אחוזים לעומת מוצרים מקבילים.

יצויין כי ברשת “רמי לוי שיווק השקמה” למעלה מ-4,500 מוצרים במותג הפרטי ובשנה הקרובה יצטרפו למותג הפרטי קטגוריות חדשות כגון: דגים, ביצים, ירקות קפואים, אבקות כביסה ועוד.

המבצעים ייערכו בכ-56 סניפי הרשת וגם באתר החברה.
רמי לוי: “מוצרי המותג הפרטי ברשת לא רק הזולים ביותר בשוק, גם איכותם טובה יותר מהמותגים המוכרים. המותג הפרטי הינו המנוף השיווקי של הרשת עם ערך גדול לצרכן ובשנים הקרובות הרשת תחזק את המותג הפרטי , ותגדיל את סל המוצרים ותמשיך להוביל את המגה לקנייה חכמה במחירי רמי לוי”.

 

שיתוף
שיתוף

ירושלים-online הוא אתר דעות וידיעות המסקר את החיים בירושלים בעין כנה וישרה.
מול עולם של תקשורת מוטה, לעתים בעלת אינטרסים פוליטיים ומסחריים, שבו צפה וחוזרת עיתונות שטחית בסיקור החיים בעיר,
מביא ירושלים-online את המציאות כפי שהיא, לעתים בצד הימני של המפה, לעתים בשמאלי, לעתים מזווית חילונית, ולעתים דתית,
הכל דרך נבחרת של כותבים וכותבות ללא פחד וללא כל כוונה לחשבן לאינטרסים כאלו ואחרים.
האינטרס היחיד – שיקוף האמת והמציאות בנושאים של דת ומדינה, ביטחון אישי וצבא, יחסי חילונים-חרדים, יוקר המחייה,
שיקוף המציאות והאמת של ירושלים