עליית המחירים מגיעה לזוגלובק: זו ההתייקרות המתוכננת

בדומה לחברות רבות בשוק, הודיעה זוגלובק לקמעונאים כי תעלה את מחיר מוצריה בהיקף של עד 10%. ואיך יגיב שר הכלכלה ניר ברקת?

הפושים החמים של “ירושלים online” >> לחצו להורדת האפליקציה

פרק נוסף ביוקר המחייה השב ומשתלט על כל חלקה טובה בישראל. על פי פרסום ב”דה מרקר”, השבוע הודיעה חברת זוגלובק לקמעונאים כי תעלה את מחירי מוצריה בשיעור של עד 10%. היא מצטרפת בכך לשורה של חברות שמעלות כעת מחירים, בהן סוגת, שטראוס, ויסוצקי ועוד.

מי שמקיים סבב פגישות עם ראשי חברות המזון בעקבות מגמת העלייה הוא שר הכלכלה, ניר ברקת, שהגיע לאחרונה להבנות על ביטול עליית המחירים שתוכננה בקוקה קולה. “אני מצפה מיתר חברות המזון הגדולות לנהוג באותו אופן”, אמר ברקת.

עוד הוסיף כי “בתקופת מלחמה בה הציבור הישראלי נאנק תחת הנטל המלחמתי והכלכלי, מצופה מהחברות הגדולות שהתעשרו מהציבור לא לעשוק אותו. מי שינסה לעשוק את הציבור יגלה שאנחנו נילחם בו מלחמת חורמה”.

אז עם קוקה קולה מסע השכנועים של ברקת עבד, ומה יהיה עם זוגלובק? הציבור, שמזהה מקילומטרים את מגמת ההתייקרות הכללית כשהמלחמה בעיצומה, מחזיק אצבעות להצלחת המאבק.

 

שיתוף
שיתוף

ירושלים-online הוא אתר דעות וידיעות המסקר את החיים בירושלים בעין כנה וישרה.
מול עולם של תקשורת מוטה, לעתים בעלת אינטרסים פוליטיים ומסחריים, שבו צפה וחוזרת עיתונות שטחית בסיקור החיים בעיר,
מביא ירושלים-online את המציאות כפי שהיא, לעתים בצד הימני של המפה, לעתים בשמאלי, לעתים מזווית חילונית, ולעתים דתית,
הכל דרך נבחרת של כותבים וכותבות ללא פחד וללא כל כוונה לחשבן לאינטרסים כאלו ואחרים.
האינטרס היחיד – שיקוף האמת והמציאות בנושאים של דת ומדינה, ביטחון אישי וצבא, יחסי חילונים-חרדים, יוקר המחייה,
שיקוף המציאות והאמת של ירושלים