אחרי ההישג באירוויזיון: עדן גולן בצעד ענק

כוכבת האירוויזיון עדן גולן חותמת על קמפיין ראשון. הזמרת הצעירה תהיה הפנים החדשות של מותג טיפוח השיער נטורל פורמולה
עדן גולן (רן יחזקאלי)
צילום: רן יחזקאלי

הפושים החמים של “ירושלים online” >> לחצו להורדת האפליקציה

עדן גולן, הזמרת הישראלית בת ה-20 שריגשה את כל המדינה בהופעתה המרשימה באירוויזיון 2024, חתמה על קמפיין פרסום ראשון לאחר התחרות. גולן, שזכתה במקום החמישי והמכובד באירוויזיון השנה במאלמו שבשוודיה, נבחרה להיות הפרזנטורית והפנים החדשות של מותג טיפוח השיער המוביל נטורל פורמולה. אושיית הפופ הצעירה כבשה את לבבות הקהל בביצוע סוחף של השיר “הוריקן”

למרות שסיכוייה לא נחשבו גבוהים לפני התחרות, עדן גולן הצליחה להפתיע את כולם עם הופעה מרשימה ביותר של השיר “הוריקן” באירוויזיון. ביצועה האנרגטי והססגוני קנה לה מקום שני בבחירת הקהל, וסייע רבות בהשגת המקום החמישי הכבוד בתחרות.

מותג טיפוח השיער נטורל פורמולה ייהנה מקמפיין השקה רחב היקף עם גולן כפרזנטורית, שיכלול סרטוני טלוויזיה בערוצים המובילים, קמפיינים ברשתות החברתיות, פרסום דיגיטלי ועוד. “אני מאוד שמחה להצטרף למשפחת נטורל פורמולה”, אמרה גולן, “זו הזדמנות מדהימה לשמש כפנים של מותג כל כך מוכר ואהוב”.

עם חתימתה על קמפיין הפרסום הראשון, עדן גולן ממשיכה להוכיח שהיא אחת הכוכבות המבטיחות ביותר שצמחו בישראל בשנים האחרונות. עם קריירה מוזיקלית מצליחה שרק הולכת ומתעצמת, נראה שזו רק ההתחלה בשבילה.

שיתוף
שיתוף

ירושלים-online הוא אתר דעות וידיעות המסקר את החיים בירושלים בעין כנה וישרה.
מול עולם של תקשורת מוטה, לעתים בעלת אינטרסים פוליטיים ומסחריים, שבו צפה וחוזרת עיתונות שטחית בסיקור החיים בעיר,
מביא ירושלים-online את המציאות כפי שהיא, לעתים בצד הימני של המפה, לעתים בשמאלי, לעתים מזווית חילונית, ולעתים דתית,
הכל דרך נבחרת של כותבים וכותבות ללא פחד וללא כל כוונה לחשבן לאינטרסים כאלו ואחרים.
האינטרס היחיד – שיקוף האמת והמציאות בנושאים של דת ומדינה, ביטחון אישי וצבא, יחסי חילונים-חרדים, יוקר המחייה,
שיקוף המציאות והאמת של ירושלים