רמי לוי שיווק השקמה פרסמה דוח רבעון 1 ל-2024 שלפיו ההכנסות של הרשת מאז החלה השנה הסתכמו בסך של כ-1.74 מיליארד שקל, זאת בהשוואה לכ-1.76 מיליארד שקל ברבעון המקביל אשתקד לצד זינוק של 40 מיליון שקל ברווח הנקי ל-62 מיליון שקל ברבעון.
רמי לוי, מנכ”ל רשת רמי לוי שיווק השקמה: “אנו ממשיכים באותה אסטרטגיה המלווה אותנו מאז הקמת החברה: לחזק את יסודות החברה – הלקוחות – שהם תמיד במרכז החשיבה העסקית שלנו. אנו ממשיכים תמיד לדאוג למכור את הסל הזול במדינה בלי לפגוע באיכות המוצרים ובשירות. תוצאותיה של אסטרטגיה זו באות לידי ביטוי בתוצאות החברה, הלקוחות מצביעים ברגליים. אנו מתכוונים להמשיך ולפתח את הרשת תוך הרחבת פעילותנו עם פתיחת סניפים חדשים, חיזוק המותג הפרטי ופיתוח תחומים חדשים המשתלבים ומייצרים סינרגיה עם פעילות החברה”.
עוד טען לוי: “כמו כן, ברצוני להודות ללקוחותינו הנאמנים, עובדי החברה, למנהליה ולבעלי המניות, השותפים להצלחה. אנו מאמינים בכלכלת ישראל, מחזקים את כוחות הביטחון, מאחלים לפצועים החלמה מהירה, מחבקים את המשפחות השכולות ומייחלים לשובם של החטופים במהרה”
בדוח הוסבר שבכוונת החברה להמשיך בהרחבת פעילות סניפי הדיסקאונט, רשת רמי לוי שיווק השקמה מפעילה כיום 58 סניפים (מתוכם, 3 סניפים בזכיינות). החברה מזהה פוטנציאל להקמה של כ-25 סניפי דיסקאונט נוספים באזורים חדשים בהם הרשת אינה פועלת כיום, ומעריכה כי פתיחת הסניפים החדשים לא תיצור קניבליזציה לסניפי הרשת הפעילים. בהתאם לכך, בכוונת החברה לפתוח לפחות 5 סניפי דיסקאונט נוספים עד לסוף שנה הבאה. בנוסף משקיעה החברה באמצעים טכנולוגים מגוונים ומתקדמים שיביאו לשירות טוב יותר ולמגוון גדול יותר של שירותים ללקוחות החברה