ארבע שנות הפסקה בדרך לסופן, כאשר חברת התעופה של רמי לוי, ישראייר, חידשה את מכירת המוצרים ללא מכס של הדיוטי פרי בטיסות לחו"ל. הצעד המדובר, יחד עם חידוש מכירת המזון והמשקאות במטוסים, עשוי להיות שווה כמה מיליוני דולרים לשורת הרווח של החברה, על פי אורי סירקיס, מנכ"ל ישראייר שטען זאת בדו"חות החברה.
על מנת שישראייר תתחיל שוב במהלך, היא רכשה מראש משאית ייעודית מיוחדת שיוצרה במיוחד עבורה בחו"ל, שיש לה את היכולת לעלות מעל הקרקע ולהגיע לגובה פתח המטוס. התכנון היה להתחיל כבר בחג הפסח, אבל לבסוף יישמה את השינוי רק בתחילת יוני, כך לפי הפרסום של פספורטניוז.
יש לציין שהחזרת מכירות הדיוטי פרי והמזון מגיעה בעיתוי חשוב ביותר עבור ישראייר, לאחר שהמלחמה האחרונה פגעה בהכנסותיה ברבעון הראשון של 2024 בכ-29 מיליון דולר בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד ופגעה בדו"ח הרבעון הראשון של 2024.
לצד זאת, החברה העמידה רווח גולמי של כ-10 מיליון דולר וסיימה את הרבעון עם הפסד קטן של כמיליון דולר בסך הכל. ישראייר צופה כי חידוש המכירות יעניק לה דחיפה כלכלית משמעותית ויתרום רבות לשורת הרווח שלה בתקופה הקרובה, בה היא מנסה להתאושש מנזקי המלחמה.