ברוח התרחבותה המהירה, רשת המבורגרים הצומחת "מוזס שופ" נחתה עתה בזכרון יעקב – ארבעה חודשים בלבד לאחר שפתחה סניף חדש בטרמינל 3 של נתב"ג. זרועה הארצית של קבוצת BBB הבינלאומית ממשיכה להתפשט, תוך שהיא מגיעה לסניף ה-14 בישראל בדמותה החדשה.
הסניף החדש בזכרון יעקב, שהושקעו בו כמעט מיליון ש"ח, כבר פותח שעריו ברחוב הכניסה לעיר ומזמין תיירים ומקומיים לטעום מהתפריט המרענן. בשטח של 80 מ"ר גדושים במושבים, יוגשו פריטי התפריט האיכותיים הטריים – בהגשה עצמית, משלוחים מהירים או אפשרות אכילה בנוף עוצר נשימה מעל לגליה של זכרון.
עונת הקיץ הנוכחית תזכה את סניפי המותג בתפריט עשיר ומגוון במיוחד, הכולל בין היתר את ההמבורגר האייקוני "הארטבורגר", את הקלאסי "Old School", את ה"As Is" לטועמים המעדיפים בשר כפול, וכמובן מנות צמחוניות וטבעוניות. התפריט המרחיב צפוי להפתיע גם עם קינוחים מגוונים ופריטי תוספת מפנקים.
"אסטרטגיית הפיתוח שגיבשנו מציגה כעת את פירותיה הבשלים", מציינת אהובה תורג'מן, מנכ"לית קבוצת BBB: "רק שנתיים לאחר שיגרנו את המותג החדש, הוא כבר מתרחב ומפגין יכולת לספק חוויות המבורגר משובחות לקהל הישראלי מכל רחבי הארץ".
בהמשך הצלחת מוזס בשדה התעופה הראשי, נראה שהקבוצה תחליט בקרוב האם היא מעוניינת להמריא בכיוון של שליטה גוברת בשוק המקומי. עם זאת, היא תידרש להמשיך ולחדש על מנת לבלוט לנוכח הבשרים החדשים המתחרים על לב הישראלים.