טירוף הקניות: פקטורי 54 מציעה מותגי יוקרה בהנחות חסרות תקדים

מותגי על כגון ולנטינו, מייקל קורס וסאן לורן במחירים משתלמים. רשת פקטורי 54 משיקה חנות פופ-אפ עם מבצעים – כל הפרטים בפנים
פקטורי 54 (צילום מושי גיטליס)

רשת האופנה הישראלית פקטורי 54 ממשיכה להפתיע את לקוחותיה עם יוזמות חדשניות. ב-22 בינואר 2025, השיקה הרשת חנות פופ-אפ יוקרתית במתחם ארנה הרצליה, לרגל מעבר החנות למתחם ביג גלילות. החנות מציעה הנחות חסרות תקדים של עד 90% על פריטים לנשים, גברים וילדים ממותגי על מובילים, ביניהם מייקל קורס, ולנטינו, טומי הילפיגר ובלנסיאגה.

רוני אירני, מייסד ומבעלי קבוצת אירני, התייחס למהלך: "אנחנו נרגשים להביא ללקוחותינו חוויית קנייה חדשנית וייחודית המשלבת יוקרה, איכות וטרנדיות. זהו סייל חסר תקדים בשוק הישראלי, המאפשר גישה למותגי העל המובילים בעולם בתנאים יוצאי דופן. אנו גאים להוביל שינוי בחוויית הקנייה בישראל".

בין הפריטים המוצעים ניתן למצוא גופייה של קלואה ב-99.9 שקלים במקום 2,999 שקלים, שמלה של סאן לורן ב-249.9 שקלים במקום 9,799 שקלים, וג'ינס של סטלה מקרטני לילדות ב-99.9 שקלים במקום 3,099 שקלים. החנות מציעה גם פריטים לילדים, כמו שמלה של ברברי ב-389.9 שקלים במקום 1,290 שקלים.

בנוסף לחוויית הקנייה, הלקוחות יכולים ליהנות מבית הקפה של פקטורי 54, המציע מגוון משקאות קפה, מאצ'ה ויין. בית הקפה מציע קפה משובח מבית mae, מאפים מקונדיטוריית דלאל ומאצ'ה של מיקס אנד מאצ'ה.

החנות תהיה פתוחה לקהל הרחב החל מ-22 בינואר 2025 ועד גמר המלאי. המהלך הנוכחי מדגיש את מחויבותה של פקטורי 54 להנגיש אופנת עילית לקהל הרחב, תוך שבירת המיתוס שמותגי יוקרה אינם נגישים לכלל הציבור.

פקטורי 54, בבעלות קבוצת אירני, היא רשת אופנה קמעונאית ישראלית המציעה מוצרי אופנה מכ-150 מותגים בינלאומיים. הרשת מפעילה 16 חנויות ברחבי ישראל, כולל חנות הדגל של מותג פומה בנמל תל אביב.

המהלך הנוכחי של פקטורי 54 משקף את מגמת הרשת להנגיש מותגי יוקרה לקהל הרחב, תוך שמירה על איכות וחדשנות. החנות החדשה בארנה הרצליה מציעה הזדמנות ייחודית ליהנות ממותגי על במחירים נגישים, ומספקת חוויית קנייה יוקרתית ומשתלמת.

שיתוף
שיתוף
הישארו מעודכנים רוצים לקבל את הפושים החמים של ירושלים אונליין? בפעם אחרת כן

ירושלים-online הוא אתר דעות וידיעות המסקר את החיים בירושלים בעין כנה וישרה.
מול עולם של תקשורת מוטה, לעתים בעלת אינטרסים פוליטיים ומסחריים, שבו צפה וחוזרת עיתונות שטחית בסיקור החיים בעיר,
מביא ירושלים-online את המציאות כפי שהיא, לעתים בצד הימני של המפה, לעתים בשמאלי, לעתים מזווית חילונית, ולעתים דתית,
הכל דרך נבחרת של כותבים וכותבות ללא פחד וללא כל כוונה לחשבן לאינטרסים כאלו ואחרים.
האינטרס היחיד – שיקוף האמת והמציאות בנושאים של דת ומדינה, ביטחון אישי וצבא, יחסי חילונים-חרדים, יוקר המחייה,
שיקוף המציאות והאמת של ירושלים