רשת "חצי חינם" יצאה במבצעים חסרי תקדים במסגרת הקמפיין החדש שלה, "חצי מחיר בחצי חינם". במבצע זה מוצרים נבחרים מכלל המחלקות ניתנים לרכישה בהנחה של 50%, עם יותר מ-700 מוצרים המשתתפים במבצע. המבצע מציע מגוון רחב של פריטים, כולל מוצרי בשר, דגים, פירות וירקות, וכן פריטים לבית ולמטבח במחירים אטרקטיביים. כך, לדוגמא, נתחי סלמון נורבגי קפוא נמכרים במחיר של 29.90 ש"ח במקום 59.90 ש"ח. זהו צעד חדשני מצד הרשת המוביל להוזלת סל הקניות של הלקוחות, במיוחד בתקופה בה כל שקל נמדד.
בנוסף למבצע, רשת "חצי חינם" משקיעה בשיפור חווית הקנייה של לקוחותיה, עם סניפים מעוצבים ומסודרים, שירות לקוחות איכותי ומגוון שירותים כמו קצביה מקצועית ודגים טריים. לקוחות רבים מעידים כי הם נהנים מקנייה נוחה, מהירה וממוקדת עם שירות אדיב.
היתרון המרכזי של רשת "חצי חינם" טמון ביכולת שלה להציע מוצרים באיכות גבוהה במחירים נוחים, מה שמקנה לה יתרון תחרותי מול רשתות סופרמרקטים גדולות אחרות. כל סניף מציע שילוב של מבצעים משתלמים, איכות ושירות אישי שמבדילים אותה מהמתחרים. כעת עולה השאלה – האם בימים אלה "חצי חינם" מציעה למעשה חווית קנייה ששוברת את החוקים בשוק הישראלי עם חיסכון משמעותי? מבצע ה-50% מספק ללקוחות הזדמנות מצוינת לחסוך משמעותית על מוצרים יומיומיים.