ההשלכות של מלחמת חרבות ברזל הגיעו לפתחה של הזמרת והיוצרת האהובה אודיה. רק לפני כתשעה חודשים נבחרה אודיה להוביל את הקמפיין הנחשק של ענקית הביגוד והאופנה קסטרו, אך כעת הודיעה החברה לנציגיה של הזמרת על עצירת התשלומים עד לאחר המלחמה.
"אנחנו אוהבים ומעריכים את אודיה הנפלאה, אך לאור המצב הביטחוני החוזה הוקפא", נמסר מרשת קסטרו.
הרבה לפני שמישהו כאן דמיין את המציאות הבלתי אפשרית הנוכחית, חשפה קסטרו את הפרזנטורית החדשה שלה בקול תרועה רמה, במסיבת השקה נוצצת בווילה דלאל היוקרתית בנווה צדק.
אודיה אזולאי בת ה-21 המופיעה בשם הבמה אודיה, פרצה לתודעה בשנת 2020 עם הסינגל 'אור' שכבש עד מהרה את המקום הראשון בספוטיפיי עם למעלה מ-4 מיליון צפיות ביוטיוב, וכן היה בצמרת מצעד אפל מיוזיק.
"אנו שמחים וגאים לצרף לבית האופנה קסטרו את אודיה, אחת ההבטחות הגדולות ביותר בישראל. היא זמרת ישראלית צעירה ומבטיחה, שהיא גם יוצרת, מלחינה וכותבת, הפורצת את דרכה המוסיקלית וכובשת באהבה את הקהל הישראלי. אודיה נכנסה גם ללב שלנו, ובגדול", אמר במעמד ההשקה רון רוטר, מנכ"ל משותף בקסטרו.
כעת, כשהמלחמה טרפה את הקלפים, תיאלץ אודיה להמתין בסבלנות עד שתהפוך לפנים המזוהות עם המותג.