ויקטורי במהלך שובר שוק: זה מה שתקנו ב-14.90 שקל בלבד

אייל רביד, מנכ"ל רשת ויקטורי, ממשיך במסע ההנחות האגרסיבי והחליט למכור אננס במחיר שובר שוק
Freepik

ברשת הסופרמרקטים ויקטורי, הפצצת המחירים הזולים ממשיכה במלוא המרץ לכבוד חג הפסח. לאחר שהבטיח לשבור את השוק עם מוצרי בשר ומים מינרלים, הפעם מנכ"ל הרשת, אייל רביד, מתכוון להציע את האננס – הפרי הטרופי האהוב והיקר יחסית – במחיר מחתרת של 14.90 שקל בלבד.

על פי ההודעה שפרסם רביד, מחיר האננס ברשת ויקטורי יהיה זול לפחות בחצי ממחיר המתחרים הזולים ביותר, אשר מוכרים את הפרי במחיר של 26.90 שקל. כשהממוצע בשוק עומד על כ-40 שקל לאננס, משמעות המבצע היא הנחה שובר שוק של כ-60% ממחיר השוק הנפוץ.

המהלך האחרון ממשיך את המגמה האגרסיבית של ויקטורי להוביל הנחות תקדימיות על מוצרי יסוד. רביד הצהיר בעבר על כוונתו "לשבור את השוק" עם מחירי בשר אווז מפתיעים, וכן הבטיח להציע מים מינרלים במחיר של 3 שקלים בלבד ליחידה.

בהודעה נוספת, המנכ"ל הרגיע את הציבור ואמר: "לא חסר מזון ברשתות השיווק ובפרט לא ברשת ויקטורי, כרגע ישנה התנפלות, אני יכול להבין, רק קחו בחשבון מעט סבלנות וסובלנות." הוא הסביר כי חלק מהעובדים לא הגיעו לעבודה, אך הרשת פועלת ככלל במלוא המרץ.

ויקטורי ממשיכה להוביל מהלכים תדמיתיים ומסחריים תקיפים במטרה לחזק את מעמדה בשוק הסופרמרקטים הישראלי התחרותי. עם זאת, יהיה מעניין לראות אם המבצעים החוזרים ונשנים אכן ממשיכים לרתום לקוחות חדשים ולשפר את ביצועי הרשת לאורך זמן.

שיתוף
שיתוף
הישארו מעודכנים רוצים לקבל את הפושים החמים של ירושלים אונליין? בפעם אחרת כן

ירושלים-online הוא אתר דעות וידיעות המסקר את החיים בירושלים בעין כנה וישרה.
מול עולם של תקשורת מוטה, לעתים בעלת אינטרסים פוליטיים ומסחריים, שבו צפה וחוזרת עיתונות שטחית בסיקור החיים בעיר,
מביא ירושלים-online את המציאות כפי שהיא, לעתים בצד הימני של המפה, לעתים בשמאלי, לעתים מזווית חילונית, ולעתים דתית,
הכל דרך נבחרת של כותבים וכותבות ללא פחד וללא כל כוונה לחשבן לאינטרסים כאלו ואחרים.
האינטרס היחיד – שיקוף האמת והמציאות בנושאים של דת ומדינה, ביטחון אישי וצבא, יחסי חילונים-חרדים, יוקר המחייה,
שיקוף המציאות והאמת של ירושלים