מקדונלד'ס בהודעה מיוחדת: המנה האהובה בדרך חזרה לסניפים?

המנה האהובה חוזרת לתפריט – מקדונלד'ס מחזירה את הפוטטו צ'יפס אחרי היעדרות בת שלושה חודשים שגרמה לכעס גדול בקרב הלקוחות
צילום: Shutterstock, א.ס.א.פ קריאייטיב

לאחר שנעלם לפתע מהתפריט לפני כשלושה חודשים, ועל רקע ביקורות ודרישות הלקוחות להשיב את המוצר האהוב, מקדונלד'ס מצאה דרך להשיב למדפי הסניפים את אחת התוספות האהובות על הציבור הישראלי – הפוטטו צ'יפס. החל מה-24 ליוני, צפויה מנת תפוח האדמה האהובה להתייצב מחדש בתפריט המסעדות ברחבי הארץ.

הדרישות הלהוטות של צרכנים ישראלים לשחזור מעמדו של המוצר האגדי אילצו הפעם מקדונלד'ס נאלצה להיכנע לציבור המפצירים. הסיבה להיעלמות הזמנית של חתיכות תפוחי האדמה המטוגנות האהובות נעוצה בקשיי ייצור אצל הספק הבינלאומי. אך לאור קריאות הקרב הנרגשות מכל רחבי הארץ, הרשת לא יכלה להרשות לעצמה להמשיך ולהחסיר.

כעת, לאחר היעדרות של כמה חודשים, הפוטטו – המוצר האהוב על מגוון צרכני מקדונלד'ס בישראל, שוב יוצע בסניפי הרשת ברחבי הארץ. החל מה-24 ביוני, חובבי הפוטטו יוכלו ליהנות ממנו שוב במהלך ארוחותיהם.

משעלה הפוטטו לארץ לפני כעשרים וחמש שנה, הוא זכה להצלחה גדולה והפך לשם הגנרי למנת הפלחים המטוגנים המתובלים. כך שברור מדוע המוצר נחשב לאייקון ישראלי אמיתי ולדגל רשת מקדונלד'ס המקומית. לקראת חגיגות השיבה של הפוטטו למדפים, הרשת מתכננת קמפיין שיווקי מרענן, שיכלול אריזה רטרו נוסטלגית ממוזגת עם מסרים חדשים יצירתיים. סרטון חגיגי צפוי אף הוא לרמוז על החזרה המיוחלת לסניפים.

שיתוף
שיתוף
הישארו מעודכנים רוצים לקבל את הפושים החמים של ירושלים אונליין? בפעם אחרת כן

ירושלים-online הוא אתר דעות וידיעות המסקר את החיים בירושלים בעין כנה וישרה.
מול עולם של תקשורת מוטה, לעתים בעלת אינטרסים פוליטיים ומסחריים, שבו צפה וחוזרת עיתונות שטחית בסיקור החיים בעיר,
מביא ירושלים-online את המציאות כפי שהיא, לעתים בצד הימני של המפה, לעתים בשמאלי, לעתים מזווית חילונית, ולעתים דתית,
הכל דרך נבחרת של כותבים וכותבות ללא פחד וללא כל כוונה לחשבן לאינטרסים כאלו ואחרים.
האינטרס היחיד – שיקוף האמת והמציאות בנושאים של דת ומדינה, ביטחון אישי וצבא, יחסי חילונים-חרדים, יוקר המחייה,
שיקוף המציאות והאמת של ירושלים